HTML

wickedgame

Rólam, gondolataimról és érzéseimről...

Friss topikok

  • Afsdfsdfff: És még aszitem nálam rosszabb helyzette senkinek sincs. (2007.12.06. 17:23) Október 12.

Linkblog

Október 12.

2007.10.12. 23:09 | Wickedgame | 1 komment

Igen...az iskolából eltelt több mint egy hónap. És nagyon nem érzem jól magam. Az osztály aranyos és mindenki jófej DE!...A szüleim és tesóim így is csak kb wc papírnak tekintenek amivel ha kell kitörölhetik a hátsójukat és ugyan most megkaptam az ablakot a szobámba, berakták...de jobban örülnék ha nem kaptam volna meg, de nem az lenne, hogy ha *-os 6ost kapok valamire még azt se veszik észre... Pedig naggyából ilyen színtű a javulás. De persze van két tökéletes testvérem akik a város két elit iskolájában 4-5 ös tanuló, így bennem kevés jót lehet felfedezni. Pl azt ,hogy ha hamarabb végzek tudok hozni kenyeret a pékségből.

 Szeptemberben még nagyon örültem ,hogy legalább 1-2 ember tartja velem a kapcsolatot a Berzsenyiből de mostmár ott tartok, hogy az állítólagos legjobb barátnőim fel se hívnak max akkor beszélünk ha én hívom őket. Én nem fogom erőltetni. Üzenem mindenkinek aki hisz a "berzsenyisszellemben" hogy márpedig ilyen nincs. A Berzsenyiben rohadt nagy arcok vannak akik füveznek, nyáron elmennek a szigetre, elsős bemutatkozáson és nonstopon berúgnak, vagy épp innen onnan szerzett "vagyonukkal" keresnek és találnak "barátokat" akik szeretik őket, vagy a pénzüket, vagy nem tudom... .

 @®©-okról jut eszembe... Azért ebben az iskolában is van 1-2 nagyképű divatraszta ,beképzelt baptista ,hülye liba és elmebeteg tanár, de azért kezdem sajnálni , hogy én nem születtem ilyennek. Milyen kár ,hogy én én vagyok. És azzal is mélyen megbántanak és rádöbbentenek mekkora khmmkaki vagyok, mikor beszólnak azok, akik megbuktak ebből-abból és az iqjuk Kiszel Tündéjével egyenlő...maximum. Nah most kb ennyi.

SAJNÁLOM, HOGY NEM VAGYOK TÖKÉLETES

A bejegyzés trackback címe:

https://wickedgame.blog.hu/api/trackback/id/tr12194870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Afsdfsdfff 2007.12.06. 17:23:25

És még aszitem nálam rosszabb helyzette senkinek sincs.
süti beállítások módosítása